אלפי בתים משחקים ונהנים מהקלפים של פיקה! בואו גם אתם לחוות ולשחק עם הרגעים שלכם...

תקנון האתר והוראות שימוש

  1. כללי:
    1. 1.1.הוראות תקנון זה יחולו על כל גלישה באתר, שימוש ו/או רכישה של מוצרים על ידי המשתמשים באתר, והן עשויות להשתנות מעת לעת, על פי שיקול דעתה הבלעדי של בעלי האתר. אשר על כן, טרם ביצוע פעולה כלשהי באתר, מתבקש המשתמש לקרוא, בעיון רב, את תנאי השימוש, לרבות מדיניות הפרטיות.
    2. בעלי האתר שומרים את הזכות לשנות, למחוק ו/או להוסיף על תנאי שימוש אלו בכל עת וללא התחייבות למתן הודעה מוקדמת ו/או בדיעבד. כל תוספת ו/או שינוי שנעשה באתר, בתוכן האתר ו/או בתנאים אלו יחייבו אותך עם המשך שימושך בו. לפי-כך, אנו ממליצים לך לעיין בתנאים אלו מעת לעת. שימושך באתר לאחר ביצוע השינויים מעיד על הסכמתך לשינויים אלו. ככל שאינך מסכים לשינויים אנא הימנע מהמשך שימוש באתר או פנה אלינו לסיוע כדי לתת לך פתרונות חלופיים.
    3. נוסח התקנון המחייב והקובע בכל מועד הינו נוסח התקנון המפורסם באתר.
    4. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה, מכל מין וסוג שהוא בין תוכן האתר לבין הוראות תקנון זה, יגברו ויחולו הוראות התקנון.
    5. תוקף תנאי השימוש הינו מצטבר ולא לחילופין ותנאי השימוש יפורשו כמתקיימים זה לצד זה ולא מצמצמים זה את תחולת זה.
    6. שימוש באתר, לרבות גלישה ו/או רכישת מוצרים על ידי המשתמש, מהווה אישור כי המשתמש קרא את הוראות תקנון זה וכן כי הוא מסכים להוראות תקנון זה, לרבות לתנאי מדיניות הפרטיות, המפורטים בתקנון זה, כפי שיעודכנו מעת לעת, וכן מסכים לפעול לפיהן ולקבלן ללא כל הגבלה או הסתייגות. אם אינך מסכים לתנאי השימוש, אנא הימנע משימוש באתר או פנה אלינו כדי שנוכל לסייע לך בדרכים חלופיות לשביעות רצונך.
    7. 1.7.מובהר בזאת, כי השימוש בלשון זכר בתנאי השימוש, נעשה מטעמי נוחות בלבד ואין בו כדי לפגוע ו/או ליצור אפליה כלשהי.
    8. המשתמש רשאי לעשות שימוש באתר לצרכים אישיים ובלתי מסחריים בלבד. חל איסור לעשות באתר ו/או בכל חלק ממנו שימוש למטרה שאיננה לצורך אישי.
    9. הרישום לאתר וכן השימוש במידע אותו מסר המשתמש ו/או שהצטבר אודות המשתמש בעת השימוש באתר, יתבצע בהתאם להוראות כל דין ובהתאם למדיניות הפרטיות של האתר, המהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש.
  2. שימושים אסורים באתר
    1. ללא מתן הרשאה כתובה מראש על-ידי בעלי האתר , אינך רשאי לבצע את הפעולות ו/או המעשים הבאים בעת שימושך באתר ובתוכן האתר:
      1. 2.1.1.לעשות שימוש מסחרי באתר ו/או בתוכן האתר.
      2. 2.1.2.להעתיק, לשחזר, לשנות, לעבד, לתרגם, לבצע הנדסה חוזרת, להפיץ, לשדר, להציג, לבצע, לשכפל, לפרסם ולאחסן את תוכן האתר, כולו או חלקו.
      3. 2.1.3.לשבש או להפר כל זכות של משתמש אחר באתר, לרבות הזכות לפרטיות ו/או לאסוף מידע אישי על המשתמשים באתר ללא הסכמתם המפורשת בכתב, לרבות באמצעים אוטומטיים.
      4. 2.1.4.לפגוע בכבודו או בפרטיותו של משתמש אחר ו/או להשתמש באתר ו/או בתוכן האתר כדי לפגוע בשמו הטוב של כל אדם ו/או לפרסם דברי הסתה, הונאה, תרמית, לשון הרע ו/או כל מידע אחר שהינו שקרי, בלתי אמין או שיש בו כדי לפגוע במזיד.
      5. 2.1.5.שימוש באתר או בתוכן האתר לשם יצירת מאגר מידע ו/או לקט.
    2. אי עמידה במגבלות אלו עלולה להוביל למניעת גישתך לאתר ואף לחשוף אותך לאחריות אזרחית ו/או פלילית, על-פי כל דין.
  3. המוצרים ואופן הרכישות
    1. 3.1.האתר מציע למשתמשים רכישתם של מוצרים שונים והכול בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של בעלי האתר. מובהר בזאת כי בעלי האתר רשאים בכל עת ועל פי שיקול דעתם הבלעדית להוסיף ו/או לגרוע מוצרים המוצעים למכירה באתר וכן לקבוע את אופן מכירתם ואת מחירם, לרבות דמי משלוח.
    2. 3.2.המחירים המתפרסמים באתר לצד המוצרים המוצעים למכירה, הינם המחירים הרגילים של המוצרים אותם מציעים בעלי האתר.
    3. 3.3.מובהר כי האתר משמש למכירה לגורמים פרטיים בלבד, ובכל מכירה לגורם מסחרי נדרש אישור בעלי האתר מראש.
    4. בעלי האתר זכאים, על פי שיקול דעתם שלא לספק מוצר אשר נכללו בו נושאים פוגעניים ו/או שיש בהם חדירה לצנעת הפרט ו/או כל פגיעה מכל סוג שהוא בכל גוף שהוא.
    5. 3.5.האחריות על תוכן המוצר הינו על המזמין בלבד , ולבעלי האתר אין כל אחריות מכל סוג שהוא על תוכנו של המוצר.
    6. בעלי האתר משקיעים  מאמצים רבים כדי שהמוצרים המופיעים למכירה באתר יהיו מעודכנים באופן רציף ומדויק. היה מחמת טעות שבתום לב, המוצר אותו קיבל הרוכש, אינו תואם את המוצר המופיע באתר, תינתן אפשרות לרוכש לבחור בין קבלת המוצר הקיים כפי שניתן לספקו בפועל, לבין ביטול הרכישה וקבלת כל הסכומים שנגבו ממנו בגין המוצר.
  4. רישום לאתר ואופן הטיפול בהזמנה:
    1. רכישת מוצר תתבצע באמצעות הזמנת מוצרים מן האתר ללא רישום. בכדי להזמין מוצרים בדרך זו, נדרש המשתמש להזין רק מספר פרטי הזדהות בודדים, כגון שם, כתובת דואר אלקטרוני וטלפון בעמוד התשלום .
    2. 4.2.מיד לאחר הקשת כל הפרטים וביצוע ההזמנה, ולאחר קבלת אישור אמצעי התשלום על ביצוע ההזמנה ווידוא עמידת המשתמש ביתר הוראות תנאי השימוש, יסופק המוצר לבית הרוכש, בהתאם לעדיפות המשלוח אותה בחר (משלוח או איסוף עצמי).
    3. 4.3.ההזמנה תירשם במחשבי בעלי האתר . כמו כן יישלח אישור בדואר אלקטרוני ו/או במסרון על ביצוע הפעולה תוך מספר שעות מסיום הליך ביצוע ההזמנה.
    4. 4.4.מובהר בזאת, כי הקלדת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין והעושה כן צפוי להליכים משפטיים, פליליים ואזרחיים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שיגרמו לבעלי האתר עקב שיבוש הליכי המכירה.
    5. 4.5.במקרה בו לא אושרה העסקה על-ידי אמצעי התשלום יקבל הרוכש הודעה מתאימה. לצורך השלמת הרכישה, במידה ולא אושרה העסקה, יידרש הרוכש ליצור קשר טלפוני או קשר בדואר אלקטרוני עם מוקד המכירות של בעלי האתר בטלפון תוך יום עסקים לצורך הסדרת אישור חברת האשראי לביצוע העסקה. יובהר ויודגש, פעולה תחשב כמושלמת רק לאחר אישור העסקה על-ידי חברת אמצעי התשלום ובכפוף לעמידה בהוראות תקנון תנאי שימוש זה.
  5. הזכאים לרכוש באמצעות באתר:
    1. 5.1.רשאים להשתתף ברכישות המבוצעות באמצעות אתר זה משתמשים אשר עומדים בתנאים המצטברים המפורטים להלן:
      1. 5.1.1.משתמשים בני 18 ומעלה – לבדוק
      2. 5.1.2.המשתמש הינו בעל כרטיס אשראי ישראלי תקף, בעל תא דואר אלקטרוני ובעל אמצעי התקשרות בישראל (טלפון נייח ו/או טלפון נייד).
      3. 5.1.3.המשתמש מתנהל באתר בהתאם להוראות תקנון זה וכנדרש בדף הרישום.
      4. 5.1.4.למען הסר ספק מובהר כי לבעלי האתר נתונה הרשות בכל עת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי למנוע ממשתמשים את הגישה לרכישת מוצרים, היה והתנהגותם אינה הולמת ו/או היה והם מבצעים שימוש בלתי ראוי או בלתי סביר באתר, לרבות אי ציות לתנאי השימוש ו/או למדיניות הפרטיות ו/או אם כרטיס האשראי של המשתמש נחסם או הוגבל לשימוש.
  6. שימוש בקופון:
    1. 6.1.בהתאם ובכפוף לשיקול דעתה הבלעדי, עשויים בעלי האתר  להציע דרך האתר מבצעים, עסקאות מיוחדות ו/או הנחות לתקופה מוגבלת באמצעות שובר ייעודי (להלן "קופון").
    2. 6.2.מימוש הקופון יהא כפוף לתנאי העסקה כמפורט בדף פרטי העסקה באתר, לתקנון האתר ו/או לתקנון הספק, ולתנאי המימוש המופיעים על גבי הקופון ותוך תקופת הזמן לשימוש המצוינת בו בלבד.
    3. 6.3.קופון ניתן למימוש במלואו בלבד ובפעם אחת, לא יתאפשר שימוש חזור בקופון בודד.
  7. מועדי אספקה, הובלה ומשלוח:
    1. אספקת המוצרים אשר נרכשו באתר ואשר התמורה בגינם שולמה במלואה באמצעות כרטיס אשראי, תיעשה בהתאם לתנאים הרשומים בדף המוצר שנרכש לכתובת בישראל אותה הקליד הרוכש בעת ביצוע ההזמנה והרשמתו לאתר. לא ניתן יהיה לשנות את אופן האספקה לאחר השלמת הרכישה.
    2. 7.2.מספר הימים לאספקת המוצר ימנו החל ממיום קבלת אישור לעסקה מחברת האשראי של הרוכש. מועד האספקה וכן המועד לביצוע איסוף עצמי מחושבים על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א' – ה' ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג ימי חג וימי שבתון.
    3. 7.3.הרוכש יהיה רשאי לבחור במספר אפשרויות משלוח המוצעות באתר:
      1. 7.3.1.איסוף עצמי – באפשרות של איסוף עצמי בעת ביצוע ההזמנה במקרה של איסוף עצמי האחריות על המוצר תחול על הלקוח החל ממועד קבלת המוצר לחזקתו.
      2. 7.3.2.שליח עד הבית
    4. 7.4.ימי אספקה – עד 10 ימי עסקים מהיום בו אושר המוצר ע"י בעלי האתר.
    5. 7.5.בעלי האתר לא יהיו אחראים בגין עיכובים שאינם בשליטתם ו/או שמקורם ברוכש, לרבות אך לא רק עיכוב בגין קושי ליצור קשר עם הרוכש בשעות העבודה המקובלות. עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבות של בעלי האתר לאספקת המוצר.
    6. עקב המצב הביטחוני ששורר במדינה ומשיקולים שונים, מסרבות לעיתים חברות הובלה להוביל מוצרים ליישובים מעבר לקו הירוק ו/או לישובים מסוימים שהכניסה אליהם כרוכה בסכנת חיים למוביל. במקרה כזה יובהר העניין לרוכש ובעלי האתר יהיו רשאים לתאם עם הרוכש את מסירת המוצר במקום מוסכם אחר שיהיה מקובל על הצדדים ובהתאם למדיניות בעלי האתר.
  8. בעלות וזכויות קניין רוחני
    1. 8.1.האתר והמידע המופיעים בו לרבות עיצוב האתר, לרבות כל מידע מכל מין וסוג שהוא, ובכלל זה כל תוכן מילולי, חזותי,  ולרבות טקסט, תמונה, קול, וידאו, בכל אמצעי מדיה ובכל מכשיר קצה, הקיימים היום ו/או שיהיו קיימים בעתיד ו/או כל שילוב שלהם לרבות כתבות, מאמרים, ידיעות, סקירות, נתונים, קבצים, מפות, עצות, ניתוחים, המלצות, הנחיות, הערכות וכל מידע ו/או תוכן אחר בכל פורמט שהוא, וכן עיצובם, עיבודם, עריכתם, הפצתם ודרך הצגתם, לרבות (אך לא רק): כל תמונה, שרטוט, עיצוב, צילום, איור,), תרשים, דמות, הדמיה, דגימה (sample), סרטון, קובץ קולי וקובץ מוסיקלי; מוגנים על-ידי דיני זכויות יוצרים של מדינת ישראל, אמנות בינ"ל וחוקי זכויות יוצרים של מדינות אחרות. נאסר על המשתמש להכניס שינויים, להעתיק, לפרסם, להפיץ, לשדר, להציג, לבצע, לשכפל, להנפיק רישיון, ליצור עבודות נגזרות או למכור כל חלק מן התוכן הכלול באתר ללא הסכמתה המוקדמת, הכתובה והמפורשת של בעלי האתר.
    2. כל זכויות הקניין הרוחני בקשר עם האתר מכל מין וסוג שהוא (וזאת בין אם המדובר בזכויות רשומות ובין אם המדובר בזכויות שטרם נרשמו), ובכלל זאת שם המתחם ("Domain"), הפטנטים, סימני המסחר, שמות המסחר, המדגמים, זכויות יוצרים, סודות מסחריים, המוניטין, 'Know How', שיטות, קוד המקור והקוד הבינארי, סמלים מסחריים, תוכנות מחשב, מושגים, מידע סודי, סימני שירות, מאגרי מידע, יצירות נגזרות, תגליות, נוסחאות, מוניטין, רעיונות, שיפורים, מדגמים, מידע, חידושים, המצאות, ידע, לוגו, נתוני שוק, שיטות, זכויות מוסריות, יצירות ספרותיות, קובץ גרפי, מידע טכני, אופן הצגתו ועיצובו של האתר וכן כל עניין או פרט הקשורים באתר, הם רכושה הבלעדי של בעלי האתר ,  והשימוש בכל הזכויות האמורות מותר לבעלי האתר בלעדית . אין להעתיק, להפיץ, לשכפל, למכור, לתרגם ו/או לבצע פעולה אחרת כלשהי, מסחרית ושאינה מסחרית, בכל סוגי הטקסטים ו/או קודים ו/או תמונות ו/או סימני מסחר ו/או תצלומים ו/או סרטונים ו/או כל תוכן אחר המופיע באתר, אלא אם התקבל אישור בעלי האתר לכך מראש ובכתב.
  9. תוכן האתר ופרסומות
    1. 9.1. האתר בכללותו, כולל כל התכנים המופיעים בו מוצעים לציבור ולמשתמש כמות שהם ('As Is'). כוונת בעלי האתר  היא שהתוכן המופיע באתר יהיה נכון ומדויק ואולם, יתכן והתוכן אינו שלם ולחלופין יתכן ונפלו טעויות טכניות או אחרות בתוכן.
    2. 9.2.בעלי האתר אינם אחראים לאי דיוקים, או לטעויות שנפלו ביחס לתוכן. בעלי האתר  מבהירים  בזאת שהתוכן הכלול באתר הינו למטרות כלליות ואינפורמטיביות בלבד ואינו מהווה המלצה ו/או חוות דעת ביחס למוצרים המתפרסמים באתר, ועל כן מודע המשתמש ומסכים לכך שכל הסתמכות על הצהרות, הבעות עמדה, עצות או כל תוכן אחר המוצג באתר נעשה לפי שיקול דעתו של המשתמש ובאחריותו הבלעדית; על המשתמש לבצע בעצמו את כל הערכותיו ובדיקותיו לגבי המוצר והוא מוותר ויהיה מנוע מלהעלות כל טענה לגבי הסתמכות על מי מאלה.
  10. 10.הגבלת אחריות
    1. 10.1.בעלי האתר עושים מאמצים רבים כדי לספק לך חווית שימוש איכותית ובטוחה באתר. עם זאת, האתר אינו חסין מתקלות ו/או בעיות ועשויה שלא להיות לך גישה לאתר מעת לעת.
    2. 10.2.ידוע למשתמש, כי האתר, לרבות כל תוכן ו/או שירות בו, ניתנים על ידי בעלי האתר במצבם כפי שהם ובכפוף לזמינותם ('As Is' ו- 'As Available'). בעלי האתר לא יישאו בכל אחריות שהיא, מפורשת או משתמעת בקשר עם האתר, לרבות כל תוכן או שירות בו, וכן בקשר עם התאמתם למטרה ספציפית ו/או לדרישות המשתמש. המשתמש מצהיר ומתחייב בזה, כי הוא אחראי באופן בלעדי ומלא לכל שימוש שהוא עושה באתר, לרבות בכל תוכן ו/או שירות בו, וכי ידוע לו שבעלי האתר אינם אחראים, בין במישרין בין בעקיפין, לכל שימוש שהוא עושה באתר כאמור.
    3. 10.3.בעלי האתר  ו/או מי מטעמה, לא יישאו בכל אחריות שהיא, לנזק ו/או אובדן, ישיר או עקיף, לרבות נזק נלווה, תוצאתי, אקראי או פיצויים עונשיים (ובכלל זה, ומבלי לגרוע מכלליות האמור, פיצויים בגין הפסד עבודה ועסקים, הפסד רווחים, הפסקות והפרעות עבודה, הפסד ו/או איבוד מידע עסקי, פגיעה במוניטין, וכל הפסד ו/או נזק כספי אחר, צפוי ושאינו צפוי), הנובעים ו/או הקשורים, באתר, או בכל תוכן ו/או שירות בו, או בכל שימוש בהם,
  11. 11.ציות לתנאים ושיפוי:
    1. 11.1.המשתמש מתחייב בזאת לציית לכל הוראות הדין, לרבות חוק ו/או תקנה, העשויים לחול על שימושו באתר ו/או בתוכנו, לרבות תנאי שימוש אלו.
  12. 12.זמינות ו/או שינוי האתר
    1. 12.1.בעלי האתר רשאים  להתיר או לאסור את גישת המשתמש לאתר בכל זמן על פי שיקול דעתה הבלעדי ושומרת לעצמה את הזכות הבלעדית לשנות או להפסיק את הפעלת האתר, כולו או חלקו, בכל זמן וללא מתן הודעה.
    2. 12.2.מבלי לגרוע מהאמור, יהיו בעלי האתר רשאים להפסיק את הפעילות המתבצעת באתר, כולה או חלקה, באופן זמני ו/או קבוע, בכל עת, ומבלי שתהיה למשתמש כל טענה, זכות ו/או תביעה בקשר לכך.
    3. 12.3.בעלי האתר יהיו רשאים להתנות את הכניסה ו/או השימוש באתר, כולו או חלקו, ברישום ו/או בתשלום, ומבלי שתהיה למשתמש כל טענה, זכות ו/או תביעה בקשר לכך.
  13. 13.התיישנות
    1. 13.1.מבלי לגרוע מהאמור בתקנון תנאי שימוש זה, המשתמש מודע, מסכים ומאשר בזאת כי תקופת ההתיישנות לגבי כל תביעה ו/או טענה, ו/או דרישה כנגד בעלי האתר ו/או צדדים שלישיים הקשורים לשימוש באתר על ידי המשתמש ו/או למוצרים המופיעים באתר, תוגבל לתקופה של 6 חודשים וכלל הצדדים רואים בכך כהסכם לתקופת ההתיישנות כמשמעו בסעיף 19 בחוק ההתיישנות, תשי"ח-1958.
  14. 14.סמכות שיפוט וברירת דין
    1. 14.1.על כל שימוש באתר ו/או על כל תביעה, דרישה או בקשה הנובעים משימוש זה ו/או מכל דבר ועניין אחר הקשורים באופן ישיר או עקיף לאתר זה יחולו דיני מדינת ישראל בלבד. מקום השיפוט יהיה בבית המשפט לו הסמכות בתל-אביב-יפו, ישראל בלבד, והדין המהותי והפרוצדוראלי שיחול יהיה הדין הישראלי, אשר יגבר על כל כללי ברירת דין המפנים לתחולת דין זר.
  15. 15.שונות
    1. 15.1.אם תנאי מתנאי השימוש ימצא בלתי חוקי, בטל או בלתי אכיף מכל סיבה, תנאי זה ימחק מתנאי השימוש ומחיקתו לא תשפיע על חוקיות ותקפות תנאי השימוש הנותרים. במקרה שכזה, יראו בקיומו של תנאי דומה אחר אכיף במקום התנאי שנמחק או הוסר.
    2. 15.2.תנאי שימוש אלו מהווים את ההסכם המלא בינך לבין בעלי האתר  בכל הנוגע לאופן השימוש באתר ומחליפים כל הבנה ו/או הסכמה אחרת, בעל-פה או בכתב, הנוגעת לשימוש באתר ובתוכנו.
  16. מדיניות ביטולים
    1. היות ועם הגעת המוצר אל הלקוח לא ניתן להשתמש בו פעם נוספת או לספקו לצרכן אחר, לא ניתן להחזיר את המוצר ו/או לבטל את ההזמנה.